söndag 3 oktober 2010

Men matte låt mig sova!





Trött Ludde. 

2 kommentarer:

  1. Tack!
    ..jag är ju en canon tjej :P
    Blir ju lätt att man snöar in på det märket man kan systemen på o sånt. Canon kom ut med en storebror till min (450D) som heter 550D Rebell TG2i med film funktion. Den har fått väldigt bra recentioner för att den är som en semiproffskamera fast i litet format och till ett vettigt pris.
    Jag börjar tröttna lite på min kamera. Spec allt J**a brus som blir så fort man höjer ISO till 800. Tänkte jag skulle passa på på mellandagsrean även om det är långt dit. Eller kanske inte jättelångt ändå.. canons 7D eller 5D är ju drömkameror men lite svidigt dyra och kanske lite stora. Så att man inte tar med dom hela tiden. Canons 50D har också fått bra omdömmen även om den är några år.
    Fotosidan.se har bra recentioner på allt möljigt. Når jag skulle köpa min nuvarande kamera hängde jag där jämt.
    Oj vilken novell det här blev nu..

    SvaraRadera