onsdag 25 augusti 2010

I get a little warm in my heart when I think of winter.












Vintern 2009 är ett minne blott. Kylan har jag glömt. Men en sak är säker, det var oerhört vackra mornar. 
Riktigt lika kallt som förra året är inget jag önskar. Men lika mycket snö tar jag gärna. 


Men okej, först ska vi njuta av hösten. Tända ljus, dricka te ur stora muggar, äta svampsmörgås, ta långa skogspromenader & kvällar framför en eld i kaminen. 

 Vi börjar med frukost & promenad med fina Bozzon som är hos mig idag igen. 



2 kommentarer:

  1. Ja hösten är också mysig. Även om jag inte riktigt är klar med sommaren än så är det ju så mysigt med alla tända ljus, mörka kvällar och svamppromenader. :) Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Min fina Chappo <3 känns konstigt att han inte finns längre. Bilderna du tog är dom finaste minnen jag har kvar av honom. Tack!

    //Amanda

    SvaraRadera